תוכנית הכנס וסדר יום


מנחה: יעל ולצר, אשת תקשורת וכתבת במדור הכלכלה Ynet

יום ב' - 24/02/20

09:00
אפקט אמזון: איך להיערך לכניסת אמזון לשוק הקמעונות הישראלי ואת שוק הבלדרות הפרט?

אפקט אמזון טרף את הקלפים והקפיץ ציפיות ופחדים בקרב מנהלים בחברות, יבואנים וארגונים. כבר כיום הצרכן חשוף להמלצות אמיתיות, השוואות מחירים ורגולטורים נשכניים ויכול לקבוע את דעתו באופן אובייקטיבי. ומכאן שחברות, קמעונאים ויבואנים שרוצים לשרד חייבים להתאים את עצמם לסטנדרטיים החדשים.

הכניסה של אמזון לפעילות ישירה בישראל יצרה שינויים משמעותיים בשוק הקמעונאות המקומי ובשוק הבלדרות בפרט. אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית חברת GCX, מומחית ללוגיסטיקה ושילוח תציע כלים והנחיות להיערכות נכונה ומה צריך לעשות כדי לא לוותר אל מול הענק שמגיע. קריאף תחדד את האתגרים החדשים שנוצרו בתחום הפיננסי, הטכנולוגי והלוגיסטי.

מרצה: אירית קריאף, יו"ר ומנכ"לית חברת GCX, עומדת מזה 15 שנה בראש GCX, חברה-בת לקבוצת קריאף.
GCX הינה חברת הבלדרות הישראלית היחידה עם תקן ISO לECOMMERCE הפועלת בפריסה בינלאומית, של מעל ל- 220 מדינות בעולם ומספקת פתרונות לוגיסטיים.

09:45
כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
10:15
מה למדנו מניהול עשרות חנויות באמזון?

כל מה שחייבים לדעת בבואנו לנהל או להקים חנות באמזון הקניון הווירטואלי הגדול בעולם: מהם חוקי המשחק? מה צריך לעשות כדי שירכשו דווקא מאתנו? מי יכיר את המותג שלנו? איך מטפלים בפידבקים שליליים?

ניר זיגדון, מומחה בהקמה וניהול חנויות באמזון, יפרוס בהרצאתו את האתגרים העומדים בפני עסק שמעוניין בפעילות עסקית באמזון, ויספק טיפים חשובים וקריטיים לפעילות נכונה באמזון, ובכלל זה תשובות איך לפתור את האתגרים הלוגיסטיים.
במהלך ההרצאה יציג זיגדון מספר מקרי בוחן , היכן טעינו והיכן הצלחנו בניהול חנויות באמזון ברחבי העולם

מרצה: ניר זיגדון , מנכ"ל ומייסד חברת eCommunity מומחה בהקמת וניהול חנויות אינטרנט; ביצוע מחקרי שוק; סקרי שווקים; בניית ויישום אסטרטגיה לחדירה און ליין ; מחקר וניתוח מתחרים.

11:15
עולם האיקומרס החדש הגיע לישראל – אמזון טורפת את הקלפים

ההרצאה תסקור את השיטות האופרטיביות לבנייה ולשיווק מותגים באמזון החל משיטת Private label, עבור דרך שיטת ה"דרופשיפינג", ועד לשיטה שלקנות בזול ולמכור במחיר יקר יותר.

אמזון היא פלטפורמה בלתי צפויה. היא משנה ומקשיחה את תנאיה כל הזמן. דביר כהן, מייסד קהילת אמזון ישראל. מלווה ייזמים וחברות למסחר באמזון ואי-קומרס יספר על תנאי הסף להצלחה, איך הבדלי התרבויות משפיעות על המכירה ויגלה איך בעבודה נכונה אפשר להרוויח והרבה. בד בבד, יזהיר כהן מהן הסכנות וממה כדאי להיזהר.

מרצה: דביר כהן, מייסד קהילת אמזון ישראל. מלווה ייזמים וחברות למסחר באמזון ואי-קומרס, ממקימי קהילת הסוחרים הגדולה והמרכזית כיום בישראל – 'אמזון בקליק' , מנכ"ל EZ -COMMERCE

12:15
e-commerce כחול-לבן?

בישראל, שיעור גבוה באופן חריג (מעל 75%) מה- e-commerce מקורו ברכישות מחו"ל של הצרכנים (יבוא עצמי). ההרצאה תציג את היתרונות לעסקים ולמשק הלאומי מהביסוס כלכלת e-commerce מקומית בהיקף משמעותי, ותציג את הכשלים המונעים את קיומה כיום. סקירת מומחה

מרצה: יובל אליעז - דירקטור במחלקה הכלכלית של BDO Consulting ומרכז את פעילות החברה בתחומי התחרות וההגבלים העסקים

13:00
"למי כדי למכור באמזון בישראל"

• מודל הרווח – או בכמה צריך למכור כדי להרוויח באופן משמעותי
• איך להעריך נכון את המכירות הצפויות
• מה עוד עלול לתקוע אותך
• לאיזה מספרים כדאי לצפות אחרי שפותרים את הכל

מרצה: מיכאל אבו - מייסד ומנכ"ל חברת MeCommerce – החברה לניהול פעילות סחר לעסקים באתרים בישראל.

13:45
ארוחת צהרים חוויתית
14:30
אמזון מגיעה לישראל: איך זה יכול לתרום לעסק שלי?

ההרצאה תסקור את השיטות האופרטיביות לבנייה ולשיווק מותגים באמזון החל משיטת Private label, עבור דרך שיטת ה"דרופשיפינג", ועד לשיטה שלקנות בזול ולמכור במחיר יקר יותר.

אמזון היא פלטפורמה בלתי צפויה. היא משנה ומקשיחה את תנאיה כל הזמן. דביר כהן, מייסד קהילת אמזון ישראל. מלווה ייזמים וחברות למסחר באמזון ואי-קומרס יספר על תנאי הסף להצלחה, איך הבדלי התרבויות משפיעות על המכירה ויגלה איך בעבודה נכונה אפשר להרוויח והרבה. בד בבד, יזהיר כהן מהן הסכנות וממה כדאי להיזהר.

מרצה: דביר כהן, מייסד קהילת אמזון ישראל. מלווה ייזמים וחברות למסחר באמזון ואי-קומרס, ממקימי קהילת הסוחרים הגדולה והמרכזית כיום בישראל – 'אמזון בקליק' , מנכ"ל EZ -COMMERCE

15:30
סיום משוער, חלוקת תעודות ושי אישי